Tuesday, April 04, 2006

Verden går framover

Hvem skulle tro dette? At selveste gammelfrua er på nett med egen blogg....Jeg må jo bare innrømme at Betty og Ingunn har vært til stor inspirasjon. Jeg er nok ikke så talefør som dem, men håper å kunne komme med noen betraktninger i ny og ne. Hjemme i stua hersker kaoset komplett. Blir ikke akkurat hyggelig påske i heimen nei. Gammelkjøkkenet er ute, og det nye kommer ikke på plass før mandag uke 17. Så da blir det bort på laupen, og mye restaurantbesøk framover. Var koselig i går ja Ingunn. Så trivelig med inspirasjon fra fra nye flotte mennesker. Tror jeg rømmer en tur ut med dogsn.

Kaosdagen....

2 Comments:

Blogger Ingunn said...

Grattis fjellberta -du er tøff og hvier deg utpå!
Nydelig dikt, det skal jeg ta vare på

:-)

Ingunn

4:40 AM  
Blogger Ingunn said...

Hei Berit!
Nå har jeg lagt link til din side på min, håper det er i orden. Hvisikke si fra!
Var på Stolt kaffebar med Betty i ettermiddag. Flott plass, mye idealisme som ligger bak, men den går med overskudd (og god kaffe ja). Alltid hyggelig med en god samtale :-).
Si fra hvis du der klar for et rødvinstreff da berta!
Ha ei godpåske og hils til din ektemann.
Klem fra Ingunn

9:58 AM  

Post a Comment

<< Home